30 Haziran 2014 Pazartesi

Haziran Favorilerim

Bir ayı daha sonlandırdık.Ben de bu ay severek kullandığım ürünleri sizlerle paylaşmak istedim.Umarım bunu bir gelenek haline getirebilirim. :)



1)AKAD GARDİ SAÇ KÖPÜĞÜ (çanta boy ) :









Görünce hemen aldım, böyle bir şeye ihtiyacım vardı.Saçlarım kıvırcık ve gün içerisinde sönebiliyor ya da tam tersi kabarabiliyor. Bu üründen bu anlamda çok memnun kaldım. Şekillendirmesi de oldukça iyi. Büyük boyunu da almayı düşünüyorum.









2)REXONA POWER STICK :









Ben deodorant değil de stick seviyorum, daha çok işe yaradığını düşünüyorum açıkcası. Ürünün kokusu muhteşem tabii  aynı zaman da koruması da. Deodorantı da var. Öneririm. :)









3)AVON PUDRA FIRÇASI :








Öncelikle yıkamak için fırsat bulamadım kusura bakmayın.Malum bu ayın en çok kullanılan fırçası olduğu için :) Oldukça memnunum kendisinden, ürün uygulaması olsun, fırça kıllarının yapısı olsun oldukça iyi.Hem de uygun bir fiyatı var.









4)AVON COLORTREND (RED SCANDAL) :








Bu ay kullanma fırsatım oldu ve çok sevdim rengi oldukça hoş.Bu ay en en çok bu ruju sürdüm, sevdim. :)
Rengi bordoya oldukça yakın ama tonunu sürdükçe ayarlayabiliyorsunuz. En çokta bunu sevdim zaten.










5)MAYBELLINE BABYLIPS HYDRATE :







Öncelikle ben yeni babylipslendim. Yazı da yazmıştım.Kullandım ve gayet memnun kaldım gördüğünüz gibi. :) Bu ay en çok hydrate'ti kullandım. Genellikle ruj sürdüğüm için renklileri kullanamadım.Yapısı, kokusu çok güzel. Oldukça memnunum, her ay bir tane babylips göreceksiniz yani. :)








6)MAYBELLINE JEL EYELINER :






İlk jel eyeliner deneyimimdir kendisi.Oldukça memnunum tüm eyelinerlarım bir köşede duruyor bu ürünü aldım alalı. Numarası 01 , ışıltısı yok mat. Eğer alacaksanız buna dikkat edin derim.Çünkü iki tane siyah renk seçeneği var.











7)FLORMAR KAŞ KALEMİ :








Kaşlarım çok seyrek değil ama yer yer ton farklılıkları var.(tamam biraz seyreklik var. ) bunu gidermek için birebir ürün. Kaş rengimi koyulaştırmıyor, sadece boşlukları kapatıyor. Kalıcılığı, yapısı da oldukça iyi.










8)FLORMAR KAPATICI PALETİ :










En çok il üç (aşağıdan ) rengini kullanıyorum ve gayet memnunum. Göz çevremi gayet iyi kapatıyor. Yüzüm için denemedim hiç ama yanlış hatırlamıyorsam yüz içinde kullanılabiliyormuş.










                                                                            *Güzellikle kalın.. :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder