5 Şubat 2014 Çarşamba

Saçlarda Ombre-Sombre Akımı !

   Bildiğiniz gibi ombre modası hala devam etmekte.Ve benim de ilgimi çekmeye başladı. Saçlarımda bir değişiklik istiyorum kendimi bildim bileli aynı saç.. Ve gözüme de tarz(!) görünen bu akıma ben de katılmak istiyorum.Bunun öncesinde hem sizin fikrinizi almak istedim hem de ombre-sombre
nedir ? ile ilgili -bilmeyenler vardır diye- bilgi vermek istedim.

  Ombre:  Saç tonunun diplerden uçlara doğru -3ton- açılması işlemidir.
  Sombre: Saç tonunun diplerden uçlara doğru -6ton açılması işlemidir.



Ombre :


Sombre:


  Şimdi de karışık bir kaç görsel :





   Ayrıca bu akım ile yüz şeklinizi de dengeleyebilirsiniz.Saç uçları daha açık renkte olacağı için dar olan çeneyi daha geniş göstererek yüzünüzü dengelemiş olur.Örneğin; ters üçgen , kalp ve baklava yüz tipine sahip olanlarda yüzü dengeleyici etki gösterir. 





  Peki sizce ombre mi yaptırmalıyım, sombre mi? yoksa hiç bulaşma bu işlere saçın kendi renginde doğal dursun mu diyorsunuz? -dipnot: ters üçgen yüz tipine sahibim.-  


*Sevgiyle kalınn.. :)

2 yorum:

  1. Selam:) Kendi doğal saç rengini bilmiyorum (fotolarda kestane rengi gibi duruyor) ama bu modeller-iyi bir kuafö seçtiğin takdirde-en koyu saç rengine bile çok yakışıyor. Geçen yıl ben ombre yaptırmıştım hem çok kullanışlı (dip boya derdi yok) hem de havalı bir görünüm katıyor. Bu yüzden cevabım evet, yaptırmalısın:) Bu arada pasta,tatlı tarifleri ile ilgili bloguma beklerim :) http://secilinpastadunyasi.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet saçım koyu kestane umarım iyi bir kuaför bulabilirim. Ayrıca yorumun ve davetin için teşekkürler.. :)

      Sil