30 Aralık 2013 Pazartesi

Kitap Önerisi : Aynı Yıldızın Altında-John Green



 Öncelikle şunu belirtmeliyim ki kitabı 2 gün de  bitirdim. Evet kitap okumayı seviyorum.Ama yine de iki günde bu kalınlıkta bir kitap bitirmem sık sık rastlanacak bir durum değil.Kitabı iki günde bitirme nedenlerimin en önemlisi hikayenin sürükleyici olması. Aslında yazar dümdüz yazmış desek yeridir.Ancak hikayenin güzelliği kitabı da güzelleştirmiş bence. 
  
  Kitap Hazel Grace(16)  isimli kanser hastası bir kızın ağzından yazılmış.Hazel ailesinin ısrarlarıyla gittiği bir destek grubunda eski basketbol oyuncusu  Augustus Waters'la tanışır ve hikaye başlar. 

  Ayrıca kitabın dış görünüşüde oldukça ilgi çekici. Ve benim objektifimden bir kare.. :)


    Kitap fenomen haline dönüşmüş.Özellikle de 'Peki' kelimesi. Bu kelime Hazel ve  Augustus aşkının bir simgesi diyebilirim.E kitap fenomen olunca da kolyeler,yüzükler, telefon kapları.. yapılmış. :) İşte bunlardan bir kaçı; 




  Sadece kitap olarak da kalmadı ve filmi  çekiliyor. Filmin çıkış tarihi 6 Haziran 2014 olarak duyruldu. Filmini izlemeyi de çok isterim.Film vizyona girdikten sonra yine bir yazı yazarım artık. Şuan sadece afişini koyabiliyorum. :)


Ve size gerçek(!)  Hazel ve  Augustus ile veda etmek istedim. Unutulmaz bölümlerden biriydi kuşkusuz. :)



                                                                                                          *Aşkla kalın.. ! :)

4 yorum:

  1. Merhaba , öncelikle böyle bir bilgilendirme için çok teşekkür ederiz. Merak ediyorumda kolyenin satışı var mıdır ? ilginize teşekkür ederim iyi günler :) *Aşkla kalın...! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim öncelikle.. :) Kolye satışı vardır diye düşünüyorum ama nerede bulabilirsiniz bilmiyorum maleseff.. :(

      Sil
    2. İlginize teşekkür ederim bulabilirsem sizede yollarım satışını.

      Sil
    3. BANADA KOLYE LAZIM NERDE VARDIR ACABA ARKADAŞLAR

      Sil