27 Aralık 2013 Cuma

Film Önerisi : Düğün Dernek

Vizyona girdi gireli izlemek için can attığım filmlerden biriydi kendisi.Film vizyonda değilken bile konuşulmaya başlanmıştı biliyorsunuz.Bunun ekibin kalitesinden kaynaklandığını düşünüyorum.Hikaye Sivas'ta geçtiği için ve ben de Sivas'lı olduğum için izlemesem olmazdı zaten. :) Filmin büyük bir kısmı Sivas'ta çekilmiş ancak Erzurum da çekilen sahneler de varmış.Şunu da belirtmeden geçemeyeceğim, Sivas şivesi oldukça başarılı bir şekilde dile getirilmiş.
  

  Filmi çok beğendim.Bence şuana kadar en iyi Türk komedi filmi idi.(en azından benim izlediklerim arasında.) Çevremde gidenlerden küfürlü diye eleştiriler duyuyordum.Ama izleyince gördüm ki Türk komedisinin en küfürsüz  filmi dalına aday olabilir. :) Şaka bi yana; küfür var filmde ancak her gün sokakta yürürken duyabileceğiniz küfürler var, ki bu gerçeklik katmış bence olaya. :)


Bu iki güzel insanı ayrıca koymazsam olmazdı. :)


                                                                                                             *Mutlu Kalın... :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder